Det nye visitkort

Af - 6. maj 2010
Vi faldt over en video, der fik os til at overveje hvad formålet med et visitkort egentligt kan bruges til i dag. Sagen er, at en hurtig søgning på LinkedIn, Facebook eller Kommunikationsforum vel fuldt ud præsenterer hvad, hvor, hvem og hvordan du er. Man fristes til at tænke, at visitkortet forsvinder i en medieret hvirvelstrøm af personinfo på nettet.
Var det ikke en idé at skille sig ud? Visitkortets formål må være at skille sig ud! Svaret er, at man må gå meta på konceptet. Eller Jørgen Clevin…
Den visuelle designer i denne video afleverer både information om hvem han er og et bud på hans evner. Smukt, enkelt, professionelt, anderledes og stilfærdigt støjende.
Med andre ord – totalt non-facebookcielt.

Vi faldt over en video, der fik os til at overveje hvad formålet med et visitkort egentligt er i dag. Sagen er, at en hurtig søgning på LinkedIn, Facebook eller Kommunikationsforum vel fuldt ud præsenterer hvad, hvor, hvem og hvordan du er. Man fristes til at tænke, at visitkortet forsvinder i en medieret hvirvelstrøm af personinfo på nettet.

Var det ikke en idé at skille sig ud? Visitkortets formål må være at skille sig ud! Svaret er, at man må gå meta på konceptet. Eller Jørgen Clevin…

Kommentér

Trackbacks

Leave a Trackback