Firmaflytning? Disse råd gør en kæmpe forskel
En firmaflytning kan i værste tilfælde være en rigtig dyr affære. Faktisk vælger rigtigt mange firmaer f.eks. at lukke ned, mens flytningen står på. Uanset hvad, så er dette noget der vil komme til at koste virksomheden tusindvis af kroner i tabt fortjeneste – og i visse tilfælde langt mere.
Det er derfor med at få overstået flytningen så hurtigt som overhovedet muligt. For at gøre dette, så får du her et par gode råd, der vil gøre en kæmpe forskel.
1. Udpeg en flytteansvarlig
Netop fordi der potentielt kan tabes rigtigt mange penge i en flytteproces, så vil det være en god idé at gøre det hele så simpelt som overhovedet muligt. Udpeg derfor en organiseret person, der forstår kunsten at budgettere, overholde deadlines og ikke mindst at få de andre ansatte til at håndtere flytningen optimalt.
2. Find et pålideligt flytteforretning
Netop fordi enhver virksomhed har en masse sårbart IT-udstyr, vigtige dokumenter og ikke mindst inventar, så er det derfor vigtigt at selve flytningen håndteres professionelt. Og her bør man bestemt ikke forsøge at skære hjørner af. Vælg derfor en et godt flyttefirma til prisen, der har god erfaring indenfor firmaflytning. Holder du til i KBH kan du booke et flyttefirma i København her.
3. Flyt i løbet af natten
For at gøre flytningen hurtig og effektiv, så vil det bestemt ikke være en dårlig idé at vælge at flytte om natten. Der er jo nemlig langt mindre trafik om natten; og dette sparer jer naturligvis en masse tid. Der skal jo ikke længere tages hensyn til bilkøer og manglende parkeringsplads.
4. Ring til kunderne
Sidst men ikke mindst, så bør man afslutte flytteprocessen med at ringe til jeres kunder for at informere dem om at virksomheden flytter. De skulle jo gerne kunne finde jer, og ikke stå foran din tomme lokaler med et spørgsmålstegn på ansigtet.