Artikler

Slip for digitale problemer

Hvis du ofte giver for penge til løsningen af computerproblemer, så er det sandsynligvis tid til at begynde at overveje et abonnement på IT-support og vejledning der altid kan være tæt på. Der gælder for private men også virksomheder.

Det kunne være at du er en chef for et call center og tit oplever, at der sker problemer med computeren som ikke lige kan fixes med det samme hver gange. Med et fast abonnement slipper man for at spilde tid og ressourcer på den slags, fordi man har vejledning og support tilgængelig når som helst.

Hvorfor et abonnement?

Et fast IT abonnement betyder, at der altid er nogen man kan ringe til hvis der kommer problemer. Hos nogle IT-support forretninger har man en bestemt IT ekspert tilsluttet kontoen. Det betyder, at personen kender problemerne der tidligere har været og kan give det bedste råd i fremtiden.

En personlig ekspert betyder desuden at dine præferencer og særlige behov er taget hensyn til samt at man er prioriteret over andre kunder der ringer som ikke har et fast abonnement.

Hvad giver et abonnement?

Et abonnement giver dig tryghed overfor mange forskellige digitale sager. Det gælder virusbeskyttelse, klargøring af en ny computer, backup ordning og information og vejledning generelt. Der er næsten intet man kan finde på som ikke kan være løst ved at ringe til din personlige digitale ekspert.

Læs flere artikler fra erhvervslivet her

Hos de fleste steder er processen med at få hjælp nem og simpel. Det man plejer at skulle gøre er først at ringe eller skrive for at forklare problemet. Derefter skal din personlige ekspert forbinde hans computer med din. På denne måde plejer man at kunne se hele processen på computerskærmen mens eksperten taler dig igennem hvad han laver. Slip for bekymringer og giv dig selv lidt ro på hverdag med et IT-support abonnement.